موسسه قرآنی حضرت معصومه(س) و مدارس نور علیه نسل کشی مسلمانان در میانمار بیانیه صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

الَّذِینَ أُخْرِجُوا مِن دِیَارِهِمْ بِغَیْرِ حَقٍّ إِلَّا أَن یَقُولُوا رَبُّنَا اللَّهُ وَلَوْلَا دَفْعُ اللَّهِ النَّاسَ بَعْضَهُم بِبَعْضٍ لَّهُدِّمَتْ صَوَامِعُ وَبِیَعٌ وَصَلَوَاتٌ وَمَسَاجِدُ یُذْکَرُ فِیهَا اسْمُ اللَّهِ کَثِیرًا وَلَیَنصُرَنَّ اللَّهُ مَن یَنصُرُهُ إِنَّ اللَّهَ لَقَوِیٌّ عَزِیزٌ

امروز باز در حالی شاهد جنایات هولناک و دردناک گروه های تندرو بودایی و ارتش میانمار علیه مسلمانان روهینگیا هستیم که مدعیان دروغین صلح جهانی نهایت سکوت را در پیش گرفته اند فارغ از یک محکوم کردن ساده.
اما آنقدر جنایات جدید نظامیان و بودائیان افراطی میانمار دردناک بوده است که دل همه جهانیان را به درد آورده است به گونه ای که شاهد خشم و اعتراض بی سابقه ی جامعه ی جهانی و خیزش وسیع مجامع حقوق بشری برای توقف کشتار مسلمانان میانمار است.
امروز سکوت کردن به مثابه خیانتی بزرگ است.سازمان ملل،همه ی سازمان های بین المللی و تمامی کشور های اسلامی و عربی می بایست اقدامات و تحرکات شایسته ای جهت توقف این جنایات شنیع و همچنین کمک رسانی به مردم ستم دیده روهینگیا را اتخاذ کنند.
مدیران موسسه و مدارس نور ضمن ابراز همدردی با برادران و خواهران دینی خود در میانمار عامل اصلی این جنایات و دیگر جنایات علیه مسلمانان در جهان را فاصله گرفتن امت اسلامی از قرآن و رهنمودهای ناب و تابنده آن و وابستگی و سرسپردگی دولت های مسلمان نما به قدرت های پوشالی و فریبنده غرب در کنار دسیسه و کمک های شایان اسرائیل غاصب به دولت میانمار و گروهک های تکفیری و رفتار های دوگانه ی داعیه داران حقوق بشر میداند.
ما مدیران و مسوولان موسسه و مدارس نور ضمن ابراز همدردی با برادرانمان در میانمار و دعوت به صبر و استقاومت اسلامی در مقابل این تجاوزها و وحشی گری ها؛ روزی را امید داریم که در کنار همه ی معاهدات و منشور های بین المللی؛ یک جبهه ی مقتدر و اجماع عظیم جهانی در راستای برخورد جدی با عاملین این جنایات شکل بگیرد.
به امید روزی که گسترش نور اسلام و تعالیم قران در سرتاسر عالم، فرصت ظلم و تجاوز را از تمام کرکس صفتان عالم گرفته و پرچم عدالت و برادری در سرتاسر کره خاکی به احتزاز درآید.ان شاءالله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *