طراحی این نرم‌افزار (از صفر تا ۱۰۰)، بیش از یکسال زمان برده است. اطلاعات مورد نیاز این نرم‌افزار نیز از هفتاد منبع گردآوری شده است.

وی افزود: در طراحی و ساخت این نرم‌افزار سعی کرده‌ایم همانند یک آموزشگاه، هر آنچه را در تعلیم و تعلّم «هنر مکبّری» نیاز است، یکجا فراهم کنیم.

مدیر کانون شهید دانش اضافه کرد : اعتقاد ما این است که مسجد، خانه دوم هر فرد مسلمانی است؛ برخلاف برخی که می‌گویند مدرسه خانه دوم ماست و مساجد باید مأمن کودکان، نوجوانان و جوانان باشد؛ آینده را باید با کودکان، نوجوانان و جوانان از «مسجد» بسازیم و مساجد، نیازمند حضور آنهاست؛ بنابراین در اولویّت کارکردهای مسجد باید توجه به حضور این اقشار باشد.

وی ادامه داد: این اعتقادات و همچنین نقش غیرقابل انکار مکبّری در جذب کودکان و نوجوانان به مسجد و تأثیر پر رنگ آن در فراگرفتن احکام نماز، ما را بر آن داشت تا نخستین آموزشگاه جامع مکبری را در کشور و در قالب اندروید بسازیم. این نرم افزار، قابل استفاده برای مبلغان، مربیان و فراگیران مکبّریی است. آموزش بکار رفته در آن، در قالب متن، صوت، انیمیشن، فیلم و … می‌باشد.

به گزارش ایکنا محتوای این نرم‌افزار شامل چهار سطح و دوره است که شامل دوره تربیت معلم مکبّری با بخش‌های طرح لباس فرم مکبّری، گروه تئاتر مکبّران، مسابقه نقاشی، دوره ویژه نمازگزاران و همچنین طرح‌های لایه باز کارت مکبّری، جدول هفتگی مکبّری و تابلوی اعلانات مکبّری است.

دوره تربیت مکبّر بخش دیگر این نرم‌افزار است که در چهار سطح آموزشی شامل آموزش مکبّری نمازهای جماعت، نمازهای قضا، نمازهای هماهنگ، نماز باران، نماز عید فطر و عید قربان، نماز میّت و نماز آیات به همراه فوت و فن‌های مکبّری قرار گرفته است.

ارائه صوت زیبای مکبّران حرفه‌ای کشور ، آموزش نماز، آموزش احکام نمازهای جماعت و قضا با استفاده از فیلم و صوت، خاطرات جالبی از مکبّران سراسر کشور، آخرین اخبار مکبّری کشور، دانلود و معرفی فیلم، نرم‌افزار و کتاب در زمینه مکبّری از دیگر بخش‌های این نرم‌افزار است.

همچنین ارائه دستورالعمل‌های لازم جهت برگزاری «جشنواره بچه‌های بهشت» در سطح شهرستان، استان و کشور، در قالب وُرد و psd، آموزش صوتی و تصویری تجوید نماز، متن، ترجمه و صوت تمامی تعقیبات مشهور نمازهای پنجگانه دیگر بخش‌های این نرم‌افزار است.

برای دانلود این نرم‌افزار اینجا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *