سید محسن فلاح معاون فرماندار به همراهی سرهنگ فلاح فرمانده سپاه ناحیه میبد ، از دارالقرآن امام حسین(ع) و مدرسه قرآنی نورالبیان بازدید به عمل آورد .

در این برنامه که مسئولین و مدیران مؤسسه حضور داشتند حجت الاسلام حسینی زاده در مورد مؤسسه قرآنی حضرت معصومه (س) و مدارس قرآنی نورالبیان مطالبی را بیان نمود.

حسینی زاده ضمن تشریح برنامه های قرآنی و فرهنگی انجام شده در این مؤسسه در مورد برنامه های پیش رو نیز اشاراتی داشتند. وی همچنین توضیحاتی را درباره مدارس نور و ضرورت تشکیل این مدارس و برنامه ای صورت گرفته در این مدارس را بیان کرد.

در ادامه حسینی زاده در مورد کمبودها و مشکلات مؤسسه و همکاری و هم یاری مسئولین جهت بهتر شدن روند رو به رشد مؤسسه صحبت نمود.او همچنین اشاره ای به خدمات صورت گرفته توسط خیرین برای اعتلای این مجموعه قرآنی و فرهنگی داشت.

خانم اخلاقی مدیر مرکز قرآنی بانوان دارالقران امام حسین (ع)بارجین گزارشی از کلاسها و دوره های برگزار شده در این مرکز را به سمع مسئولین رساند.

معاون فرماندار در این بازدید ضمن قدردانی و تشکر از زحمات مدیران،مربیان و کارکنان مؤسسه مطالبی را در مورد و ضعیت قرآنی شهرستان بیان داشت. سید محسن فلاح همچنین بیان نمود که مشکلات و نیازهای مؤسسه را به اطلاع فرماندار و مسئولین برساند.

در پایان معاون فرماندار و فرمانده سپاه ناحیه میبد از کلاس دوم مدرسه قرآنی نورالبیان بازدید کردند.

dsc_0116-copy

dsc_0118-copy

dsc_0120-copy

dsc_0127-copy

dsc_0128-copy

dsc_0132-copy

dsc_0133-copy

dsc_0135-copy

dsc_0136-copy

dsc_0138-copy

dsc_0141-copy

dsc_0145-copy

dsc_0148-copy

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *