روز گذشته یازدهمین دوره مسابقات قرآن کریم مدهامتان ، در مرحله استانی ، برگزار شد و محمدرضا زارعشاهی ، قاری نمونه و عضو گروه تواشیح نورالبیان ، با کسب رتبه دوم در رشته قرائت بالای ۱۸ سال و همچنین محمدجواد پوررضایی ، حافظ قرآن کریم ، نیز با کسب رتبه دوم در رشته حفظ ۵ جزء قرآن کریم و در رده سنی زیر ۱۸ سال توانستند بار دیگر برای جامعه قرانی میبد کسب افتخار کنند.

در بخش بانوان نیز خانمها فاطمه تقی زاده در رشته حفظ کل مقام اول مسابقات را کسب نموده و خانم زهرا فلاح نیز توانست در رشته حفظ 10 جزء به مقام دوم مسابقات دست پیدا کند.

هرساله در استان یزد ، همزمان با سراسر کشور مسابقات قرآنی مدهامتان با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می گردد که تعداد استقبال کنندگان و متسابقین قابل توجه است.

photo_2016-10-29_13-50-37 photo_2016-10-29_13-50-53

موسسه قرآنی حضرت معصومه (س) ، از تمامی اعضای کاروان قرآنی شرکت کننده در این دوره از مسابقات قرآنی مدهامتان ، مخصوصا آقایان محمدرضا زارعشاهی و محمدجواد پوررضایی ، که موفق به کسب مقام های برتر شدند تشکر و قدردانی میکند و این افتخارات را به تمام جامعه قرآنی شهرستان میبد و روح پر فتوح استاد عزیز حاج حسن دانش تبریک عرض می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *