به مناسبت فرارسیدن روز دانش‌آموز، نوجوان و بسیج دانش‌آموزی شب گذشته، چهارمین همایش جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی میبد در رضویه فیروزآباد میبد برگزار شد.

در این همایش که بسیاری از فعالان فرهنگی و انقلابی میبد و حجت الاسلام و المسلمین نجیمی(مسئول جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان یزد) شرکت داشتند، از میان مسئولین تنها حجت الاسلام و المسلمین حسنی (امام جمعه موقت میبد)، محسن موحدی‌فر (رییس آموزش و پرورش شهرستان) و سرهنگ امیر فلاح (فرمانده سپاه ناحیه میبد) حضور یافتند.

سخنران اول این مراسم حجت الاسلام و المسلمین سید محمدرضا حسینی‌زاده که پیرامون مدارس نور (که به تازگی در میبد آغاز به کار نموده) و اهداف آن برای حضار به ایراد سخن پرداخت.

پس از آن حجت الاسلام و المسلمین دکتر ابوالفضل امامی با مقایسه نظام آموزش و پرورش و انتخاب رشته در ایران و اروپا، آسیبهای مبنایی و راهبردی سبک فعلی انتخاب رشته در ایران را با استفاده از مدل الگوگرفته شده از روایتی از امیرالمومنین(ع) تبیین نمود.

در ادامه این مراسم به حضار دانش‌آموز و نوجوان، کتاب «شیرین‌تر از عسل» و به افراد بزرگسال، کتاب «توجیه‌المسائل کربلا» (به قلم سید علی اصغر علوی) تقدیم شد و بخشهایی از کتاب اخیر قرائت گردید. این اقدام بخشی از نذر فرهنگی یک خیر بود که در این مراسم ادا شد.

تجلیل از هفت دانش‌آموز فعال و نخبه فرهنگی و انقلابی میبد، بخش بعدی مراسم بود که طی آن از آقایان محمد داوود فلاحی، احمد رضا علیخانی، زهرا و زهره دهقانی، سینا دهقانی، فاطمه قیاسی و محمد هادی فلاح به دلیل تلاشهای خستگی‌ناپذیر آنان در عرصه‌های مختلف فرهنگی، قرآنی و انقلابی با اهداء جوایزی تقدیر شد.

قابل ذکر است آقایان فلاحی و سینا دهقانی و خانمها زهرا و زهره دهقانی از قرآن آموزان،حافظان و قاریان برتر و افتخارات مؤسسه قرآنی حضرت معصومه(س) می باشند.

پایان بخش این مراسم باشکوه، عکس یادگاری ‌دسته جمعی حضار بود.

dsc_0600-copy

dsc_0601-copy

dsc_0602-copy

dsc_0605-copy

dsc_0627-copy

dsc_0643-copy

img_0515-copy

img_0595-copy

img_0596-copy

img_0597-copy

img_0599-copy

img_0600-copy

img_0613-copy

img_0614-copy

img_0615-copy

img_0616-copy

img_0588-copy

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *