در راستای برقراری انس هرچه بیشتر اعضای خانواده و به ویژه خردسالان با قرآن کریم و همچنین حفظ قرآن، کمپینی با عنوان «ذکر کودک» در شبکه‌ مجازی راه‌اندازی کردیم.
وی با اشاره به راه‌اندازی این کمپین برای کودکان زیر پنج سال، ادامه داد: خانواده‌ها می‌توانند سوره‌هایی که کودکان از حفظ تلاوت می‌کنند، ضبط کنند و کلیپ را برای ما ارسال کنند تا در کانال مرکز بارگذاری شود. به افرادی که بیشترین بازدید از کلیپشان انجام گیرد، جوایزی به آنها اهدا می‌شود.
امیری افزود: هدف از برگزاری ابن کمپین، اجرای برنامه ویژه برای خردسالان و کودکان است. برنامه‌ای که از سوی دستگاه‌ها و مؤسسات قرآنی شاید کمتر برای خردسالان برنامه‌ریزی شده باشد و این قشر از جامعه مغفول از برنامه‌ریزی‌های قرآنی قرار گرفته باشند.
مدیر مرکز آموزش مجازی حفظ قرآن عنوان کرد: خود خانواده‌ها هم در جهت انس با قرآن و قرآنی‌تر شدن فضای خانواده فعالیت می‌کنند و ان‌شاءالله شاهد حضور و ظهور قرآن در میان خانواده‌ها باشیم.
وی درباره بازه زمانی حضور در این کمپین، بیان کرد: پایان ماه محرم و صفر برترین‌ها اعلام و جوایزی به شرکت‌کنندگان و منتخبان اهدا می‌شود. همچنین کانال این مرکز به نشانی quranhefz-ir@ قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *