به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، کمپین آینه شمعدون که مدتی است آغاز شده این روزها کاربران فعال قرآنی را همراه خود کرده و آن‌ها به انتشار تبلیغ این کمپین با ضمیمه عکس‌های پروفایل‌شان می‌پردازند.

رحیم خاکی، قاری بین‌الملل قرآن در آخرین پست اینستاگرام‌شان نوشته‌ است: به عنوان وظيفه و مشاركت در اين طرح مبتكرانه؛ با كمال افتخار پوستر ٢٠٠ جهيزيه اينستاگرامى رو ضمن انتشار به همه دوستان توصيه مى‌كنم، در صورت امكان از اين اقدام حمايت كنيد. ممنون از همه كسانى كه پيگير اين كار جالب بودند#آینه_شمعدون.

وی در ادامه نوشته است: باتشکر از مشارکت شما. هم اکنون شما می‌توانید با انتشار این پوستر در صفحه اینستاگرام خود(همراه با هشتگ #آینه_شمعدون و منشن کردن نام کاربری ayneshamdoon) بدون صرف هیچ هزینه‌ای در تامین هزینه جهیزیه ۲۰۰ نوعروس سهیم شوید. وقتی عدد روی پوستر به ۲۰هزار برسد یعنی ۲۰۰ جهیزیه تأمین شده است.

حامد ولیزاده، قاری بین‌الملل قرآن هم در آخرین پست اینستاگرام‌اش به انتشاری عکسی از کمپین آینه شمعدون پرداخته است.

مهدی جعفری، رئیس مرکز هنرهای رقومی بسیج، در آخرین صفحه شخصی اینستاگرام‌اش عکسی از کمپین آینه شمعدان را منتشر کرده است.

آیت‌الله ناصری، مجتهد و استاد اخلاق در آخرین پست اینستاگرام‌اش نوشته است: روياي زندگی مشترك براي ۷۵ هزار نوعروس ايرانی فقط و فقط به دليل نداشتن جهيزيه‌اي كه لوازم اوليه‌ی زندگی‌شان را تأمين كند، بی‌تعبير خوش باقی مانده و حسرتی بر دل نهاده… ما کاربران اینستاگرام تصميم گرفته‌ايم ۴۰۰ سری از این ۷۵هزار جهیزیه را تنها با اشتراک پوستر طرح، تأمین کرده و رويای دخترانه‌شان را به خانه‌ی بخت بنشانيم؛ سرویس #۷۶۷* به ازای انتشار هر پوستر در اینستاگرام، مبلغ ۱۰ هزار تومان جهت تهیه جهیزیه پرداخت می‌کند. برای سهیم شدن در تامین #آینه_شمعدون ۴۰۰ نوعروس تنها کافی است در تلگرام به نام کاربری @ayneshamdoon_ir_bot پیام داده و نام و تصویر خود را ارسال و پوستر اختصاصی خود را دریافت و در اینستاگرام منتشر کنید.

محمدرضا طاهری، مداحل اهل بیت(ع)، در آخرین پست اینستاگرام‌اش نوشته است: سلام عزيزان. اشتراك گذاشتن اين پست به نوعى صدقات جاريه و عملى خدا پسندانه است و بدون پرداخت هيچ هزينه اى در تهيه ٢٠٠ جهيزيه سهيم می‌شويد بر روى كلمه ى زير كليك كنيد.

صفحه تخصصی امام حسن مجتبی(ع) در آخرین صفحه اینستاگرام منتشر کرده است: امام ڪاظم «عليه‌السّلام» فرمودند: ثَلاثةٌ يُستَظلونَ بظلِ عَرشِ اللهِ يومَ القيامةِ يومٌ لا ظِلَّ الا ظلةُ رَجلٌ زوّجَ اَخاهُ المسلمَ او اَخدمهُ او کتَمَ له سرّاً؛سه گروه روزی ڪه هیچ سایه‌ای جز سایه خدا نیست زیر سایه عرش خدا قرار مےگیرند: ڪسے که زمینه ازدواج برادر مسلمان خود را فراهم آورد یا به او خدمت کند یا راز او را بپوشاند. نور الثقلين، ج ۳، ص ۵۹۹؛

صفحه اینستاگرام نشر آرا و اندیشه‌های شهید بهشتی در آخرین پست اینستاگرام منتشر کرده است: شهید بهشتی می‌فرماید: سخن گفتن بس است عمل کنیم و تنها سخنی گوییم که راهگشای عمل باشد. ما نمی‌توانیم با شعار و حتی باشعور پیش برویم. شعار و شعورمان باید با شعار راستین اسلام یعنی به عمل صالح سازنده اسلامی مزین و آراسته باشد، تا بتواند ما را جلو ببرد، این یک حقیقت است، این یک اصل اسلام است…. به راستی بیایید عمل کنیم. شما یاران و دوستداران شهید بهشتی را دعوت می‌کنم به یک عمل صالح سازنده اسلامی، یک عمل صالح بدون هیچ هزینه‌ای تنها کافیست به این آدرس (@ayneshamdoon_ir_bot) رفته با لمس لینک آبی رنگ بیو پیج این صفحه وارد ربات شده و با دادن نام و تصویری از خود یک طرح عکس نوشته دریافت کنید، آن تصویر را با هشتک #آینه_شمعدون در صفحه اینستاگرام خود منتشر کنید تا در این کار خیر شریک شوید.

دانلود (6)

دانلود (1) دانلود (2) دانلود (3) دانلود (4) دانلود (5) دانلود (6) دانلود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *