به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، سید ابوالحسن مهدوی رئیس فدراسیون هندبال ایران ضمن حضور در نمایشگاه قرآن از بخش‎ها و غرفه‎ وزارت ورزش و جوانان بازدید کرد و گفت: عمل به قرآن عمل به اخلاق و تذهیب نفس است. قرآن سراسر واقعیت‎ است و اعجاز عددی در آن بسیار شگفت‎انگیز است.

رئیس فدراسیون هندبال با تاکید بر داشتن هدف و روحیه قرآنی در ورزشکاران بیان کرد: ممکن است افراد زمان بسیاری را برای انجام تمرینات مقرر کنند اما عدم وجود هدف و ذهنیت آماده سبب حرکت بیهوده در زندگی می‌شود، لذا عمل به دستورات قرآن و قرآنی زندگی کردن می‎تواند در ذهن هدف ایجاد کند.

وی تصریح کرد: اگر حرکت در زندگی بدون هدف باشد هیچ نتیجه و سودی برای انسان ندارد و اشخاص نباید بدون هدف هیچ کاری را در زندگی به ثمر برسانند، اگر هدف در زندگی بوجود آمد انسان سریع‎تر به نقطه مطلوب زندگی می‌رسد پس جوانان و ورزشکاران ما هم باید با استعانت و یاری گرفتن از قرآن و تشخیص هدف، بهترین آینده را برای خود بسازند.

مهدوی با تاکید نقش قرآن در مبادی ورزشی، گفت: پرداختن به قرآن باعث افزایش انگیزه در ورزشکاران می‎شود. لذا آنها باید ضمن توجه به دستورات قرآنی در جهت تذهیب نفس و کسب تقوای الهی گام بردارند و از ورزش جهت تکامل‎شان بهره ببرند.

مشروح این گفت‎وگو به زودی منتشر می‎شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *