نماینده ایران در رشته قرائت مسابقات بین‌المللی قرآن ایران لحظاتی پس از تلاوتش در مرحله فینال اظهار کرد: من برای اولی به این مسابقات آمده بودم و آنچه که برای تلاوتم در مرحله پایانی برنامه‌ریزی کرده بودم، اجرا کردم.

حسن دانش، نماینده جمهوری اسلامی ایران در رشته قرائت سی و دومین دوره مسابقات بین المللی قرآن بعد از تلاوت در مرحله فینال این دوره از مسابقات در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) اظهار کرد: توانستم آن چیزی که برای تلاوتم برنامه‌ریزی کرده بودم را اجرا کنم و از تلاوتم راضی هستم.
وی با بیان اینکه من برای اولی به مسابقات بین المللی قرآن آمده ام، گفت: 20 سال بود که آرزوی حضور در مسابقات بین المللی قرآن جمهوری اسلامی ایران را داشتم و هم اکنون بابت اینکه به عنوان نماینده ایران در رشته قرائت این مسابقات حضور دارم بسیار خرسند هستم و امیدوارم با کسب رتبه اول بتوانم افتخاری برای ایران و به وی‍ژه مردم استان یزد کسب کنم و انگیزه نوجوانان و جوانان یزد را برای قرائت قرآن افزایش دهم.
دانش درباره سطح رقبای خود در مرحله فینال این دوره از مسابقات گفت: رقبای خوبی از مصر، پاکستان، عراق و اندونزی دارم که امیدوارم همه آنها خوب بخوانند اما به هر حال مسابقه شرایط خاص خود را دارد و امیدوارم بتوانیم نتیجه دلخواه من در این مسابقات رقم بخورد.
وی عنوان کرد: من سالهاست که در استان یزد جلسه دارم و شاگردان زیادی را در جلسه قرآن خود آموزش می دهم و اگر رتبه اول مسابقات بین المللی قرآن را کسب کنم همان کاری که تاکنون در حوزه آموزش قرآن در استان یزد انجام داده ام کمی گسترده تر دنبال می کنم.

شایان ذکر است، استاد محترم و قاری بین المللی حاج حسن دانش دوشنبه شبها در مجمع القراء شهرستان میبد واقع در امیرآباد حضور دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *