گروه جهادی شهید کاظمی با حضور در مناطق محروم نیک‌شهر و ایرانشهر به ارائه خدماتی چون برگزاری محافل انس با قرآن، فعالیت‌های عمرانی و برپایی ویژه برنامه شهادت حضرت زهرا(س) پرداختند.

ایمان عبد‌الله‌زاده، مسئول گروه جهادی شهید کاظمی در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با اشاره به اعزام جهادگران به مناطق محروم گفت: اعزام نیروهای جهادی از 25 اسفند‌ماه 93 تا ششم فروردین 94، انجام شد.
عبدالله‌زاده با اشاره به فعالیت‌های انجام شده اظهار کرد: گروه جهادی فوق در سه حوزه عمرانی از جمله ساخت مدرسه، سرویس بهداشتی و حمام، فرهنگی در حوزه برگزاری مسابقات ورزشی، برگزاری محفل انس با قرآن، دیدار با خانواده شهدا و تشکیل کلاس‌های آموزشی و بهداشتی و ارائه خدمات دندانپزشکی به ساکنین در منطقه به خدمات‌رسانی پرداختند.
مسئول گروه جهادی شهید کاظمی همچنین یادآور شد: گروه جهادی شهید کاظمی از 65 نفر که هفت نفر آنان زن و 58 نفر مرد تشکیل می‌شدند به شهرستان‌های ایرانشهر و نیک‌شهر اعزام شده بودند.
عبدالله‌زاده در پایان یادآور شد: گروه جهادی اعزامی به شهرستان نیک‌شهر، علاوه بر فعالیت‌های عمرانی، به انجام فعالیت‌های فرهنگی همچون برگزاری جشن تکلیف برای کودکان و نوجوانانی که به سن تکلیف رسیده بودند و برپایی ویژه‌برنامه شهادت حضرت زهرا(س) پرداختند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *