آیت الله اعرافی امام جمعه میبد با حضور در منزل پدری آقای محمد داوود فلاحی حافظ کل قرآن کریم که در مسابقات سراسری اوقاف رتبه دوم کشوری را کسب کرده بود دیدار و ضمن تبریک کسب این جایگاه با اهداء یک جلد قرآن کریم از او تجلیل کرد .

به گزارش میبد آدینه ، امام جمعه میبد در این دیدار که مدیر آموزش و پرورش میبد و مربیان قرآنی هم حضور داشتند از خانواده این نابغه قرآنی که فرزندشان را در مسیر قرآن قرار داده اند تا مایه افتخار و سرافرازی شهرستان میبد باشد قدردانی کرد .

وی در ادامه با اشاره به جایگاه والای قرآن و نقش آن در سعادت انسان گفت : هرچه در توسعه و ترویج قرآن تلاش شود باز هم کم است و آموزش و پرورش و موسسات قرآنی باید برای آموزش نسل جوان برنامه ریزی های عمیق و دقیقی را انجام دهند .

امام جمعه میبد با بیان اینکه شهرستان میبد با فعالیت موسسات قرآنی در سال های اخیر جایگاه خوبی را در رشته های قرآنی از جمله حفظ قرآن پیدا کرده است تاکید کرد : موسسات قرآنی باید تا پایان سال 92 تعداد حافظان قرآنی را به دو برابر یعنی به بیش از 150 نفر برساند .

آیت الله اعرافی اعلام کرد: برای توسعه مسائل قرآنی علاوه برحفظ در رشته های تفسیر و ترتیل و قرائت حمایت می کند و معلمان و مربیان قرآنی باید تمام دغدغه خود را نسبت به اموزش بیشتر نسل جوان به قرآن بکار گیرند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *